هم زمان با ماه محرم طرح نذر سلامت اجرا شد 

هم زمان با ماه محرم طرح نذر سلامت اجرا شد 

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۰
اصغر محبی گفت: از آنجایی که امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی امکان برپایی ایستگاه صلواتی نبود بنابراین هم زمان با ماه محرم طرح نذر سلامت اجرا شده و در راستای این طرح ۵۰۰ عدد ماسک یکبار مصرف توزیع شد.

«اصغر محبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هر ساله در آستانه ورود به ماه محرم مسجد سیاه پوش می شد امسال تصمیم گرفتیم با کمک بچه های مسجدی عضو کانون علاوه بر سیاه پوش کردن مسجد، محله را نیز سیاه پوش کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری بصیرت روستای عباس آباد پاتک منوجان افزود: به همین منظور در قالب طرح هر خانه یک پرچم عزا، پرچم های سیاه منقش به نام متبرک حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر سر درب منازل اهالی محله مسجد نصب شد.


وی بیان کرد: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت نکات بهداشتی در مراسم عزاداری بنابراین فضای بیرونی مسجد برای برپایی مجلس عزای امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت مهیا شد.


محبی ابراز کرد: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ۱۳ شب در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری بصیرت روستای عباس آباد پاتک منوجان ادامه داد: از آنجایی که امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی امکان برپایی ایستگاه صلواتی نبود بنابراین هم زمان با ماه محرم طرح نذر سلامت اجرا شده و در راستای این طرح ۵۰۰ عدد ماسک یکبار مصرف توزیع شد.


رابط کانون فرهنگی هنری بصیرت روستای عباس آباد پاتک منوجان اظهار کرد: علاوه بر این نیز از محل نذورات مردمی یکهزار و ۲۰۰ عدد بطری آب معدنی خریداری شده و در بین عزاداران حسینی توزیع شد.


وی عنوان کرد: مراسم تعزیه خوانی نیز هم زمان با عاشورای حسینی همراه با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

محبی در خاتمه از همکاری هیئت عزاداری محبان اهل بیت (ع) و بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری بصیرت که در برگزاری مراسم همکاری کردند، تشکر کرد.

پایان پیام/ 586